donderdag 28 oktober 2010

WAUW, ik wil hem zelf !!

In opdracht heb ik deze week ons XXXL Hart met zwart krijtbord beschilderd.
Ja, het is even een klusje... Verven....geduld...schuren...afnemen...verven...geduld...schuren...afnemen... en verven.
Maar ik moet zeggen dat het resultaat wel supergaaf geworden is.
Ik heb net mijn muurtje in de kamer behangen met het nieuwe behang van VT wonen (ook heeeel erg gaaf!!)
en daar staat dit krijtbord wel errrugg leuk.
Helaas gaat deze morgen goed verpakt in de bubbels en karton op naar zijn nieuwe huis.
Ik ga er snel nog eentje halen, dit keer voor mijn eigen muurtje.
Voor alle afspraken, bestellingen en feestje die ik niet mag missen.

1 opmerking:

  1. Misschien ook leuk om te doen... magneetbordverf, kan je er ook nog magneetjes hangen, (alleen niet zulke zwaren)
    Misschien kunnen ze er wel samen op,
    kan je en je boodschappen er op schrijven en er aan hangen.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen