zaterdag 23 april 2011

nieuwe workshop

Mooie bloemen kregen Simone en ik afgelopen dinsdag.
Een tijdje terug kreeg ik het verzoek om voor de damesclub een workshop te geven.
Voorwaarden: 2 uur tijd, kleine beurs, ook voor minder creatieve mensen.
Dat moest dus een nieuwe workshop worden, om aan al die eisen te voldoen.

Na een poosje nadenken, kwamen we op het idee van een zeepketting.
Rijgen kan iedereen!
De tijd tikte natuurlijk lekker door en met een flink aantal op maat projecten die verzonden moesten worden, werd het de hoogste tijd om onze zeepjes gaan bestellen.

Zo kwamen we bij Zeepjes Enzo terecht.
Na telefonisch contact, bleek alles uit voorraad te leveren en had ik 2 dagen later alles in huis!
In het pakket zat een mooi zakje en ja, eerste een foto maken, dan pas openmaken.
Er zat een leuk cadeautje in.

De zeepjes waren supergoed verpakt, met tempex korrels en alle zeepjes per stuk verpakt in zakjes.
En lekker ruiken als je de doos openmaakt, mmmmmm!

Samen hebben we 3 voorbeeld kettingen gemaakt, daar heb ik dan weer geen foto van gemaakt... Maar ik vind het een heerlijk werkje om kralen, lint en zeepjes uit te zoeken en te rijgen tot een mooie zeepketting.

Het was een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga in ieder geval nog een paar kettingen voor mezelf maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten