woensdag 11 mei 2011

Retro Etagere

Omdat ik dit weekend 3 dagen aan het ziekenhuis gebonden zat met dienst,
had ik vandaag een dagje vrij en vond ik dat ik iets leuks verdiend had.
Sommige vrouwen worden gelukkig in de kledingzaak (ik ook hoor) maar ik wordt ook
heel gelukkig (net als Mariska) in de kringloop winkel. Vandaag had ik een doel:
Voor mijn moederdag heb ik van mijn jongste zoon Bram een Etagere gekregen.
Zo leuk, maar helaas niet zo stevig.
Dus vandaag ging ik naar de kringloop voor servies, werkelijk twee manden vol met leuke bordjes en kopjes uitgezocht.
Ik had niet verwacht met zo'n vangt terug te komen.
En vandaag mijn eerste etagere gemaakt, heel leuk werkje!!
Ik heb ze geplakt met alleslijm van Bison.
Ik vind hem zelf helemaal geweldig geworden, maar heb nog een heleboel leuke spulletjes om er nog veel meer te maken. Misschien een leuk idee voor een workshop.
En als extra toetje vond ik ook nog (was echt my lucky day) dit 6-delige koffiesetje. Kijk goed naar de print.
Is toch fantastisch, voor ons nieuwe optrekje. Kunnen we in stijl koffie leuten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten