dinsdag 5 juli 2011

Foutje, bedankt!


Het kan natuurlijk gebeuren maar ik was wel echt enorm teleurgesteld.
Ik had twee weken geleden letters opgestuurd via de TNT naar een klant.
Het pakketje kon in principe door de brievenbus maar uit voorzorg had ik via pakketservice verstuurd.
Dan is het in ieder geval te traceren, dacht ik nog.
Maar een week later was het pakketje nog niet op de plek van bestemming. Balen!!
De klant bij buren navragen ik TNT gebeld en navraag brief gestuurd.
Ik kwam er ondertussen achter dat ik een klein foutje had gemaakt in het adres, ik was nl. bis (tweede verdieping)
vergeten erop te schrijven. Maar ook de beneden buurman had niets ontvangen.
Toch vreemd, maar ja! Door mijn eigen foutje had ik aangeboden om nieuwe letters te maken.
Ik vandaag nieuwe letters gemaakt en een mailtje gestuurd naar de klant.
Wat blijkt: De letters waren toch nog onbeschadigd aangekomen, door miscommunicatie had ik haar mail met het goede nieuws
niet ontvangen.
Foutje bedankt !! Nu dus in de aanbieding, letters OLIVIA in rood-roze-lavendelpaars en wit.

Normale prijs: 33,00 euro Nu voor 18,00 euro (excl. verzenden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten