woensdag 5 oktober 2011

Kraamkadootje

Ja, het is weer zover, er zijn weer lieve, mooie baby's geboren!
Seppe is alweer een paar maanden oud, maar ik had het labeldoekje nog niet geblogd.
Ik wilde een doekje wat net even anders was dan ik overal zag, dus werd het rond met zijn naam erop.
En vorige week ben ik kraamvisite geweest bij Lieke, wat een lekker moppie.
Ik heb haar even vastgehouden en als je zelf geen baby's meer hebt, dan merk je pas weer
hoe lekker ze ruiken, heerlijk!
Dit is het hoesje wat ik voor het consultatie buro boekje gemaakt heb: nooit meer opzoek naar je boekje!

Oja, voor ik het vergeet; de XXL bomen zijn weer op voorraad, jippie!!
We moesten de afgelopen weken flink wat mensen teleurstellen, dat is nooit leuk,
maar gelukkig zijn ze er weer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten