donderdag 19 januari 2012

Het ykke kroost

Het schiet al op, mijn zus Corinne is in verwachting en 20 Februari uitgerekend.
Heel spannend en vooral leuk vind ik het, dat ik voor de 6e keer tante wordt.
Zeker omdat mijn jongste guppie dit jaar alweer 7 jaar wordt, is zo'n kleintje in de buurt
wel weer heel lief en knuffelig. En helemaal fijn, dat de gebroken nachten voor mijn zus zijn.
Mijn zus, man en mijn twee nichtjes weten nog niet wat het wordt, verrassing.
Dus de boom die mijn zus en ik samen gemaakt hebben kon ook niet echt jongens of meisjes worden.




Het was een hele gezellige ochtend, samen koffie drinken en ondertussen een boom maken.
Nou ja, mijn zus is weegschaal, dus het was eerst even wikken en wegen over welke behangetjes en stofjes we
zouden gaan gebruiken. Hahahaha, grapje hoor Pien!!
En het resultaat is supermooi geworden. Na haar zwangerschapsverlof kan Corinne bij me in dienst komen.



1 opmerking: