zondag 12 december 2010

BRRRRRR

Oh, wat hebben we het gister koud gehad!
We stonden op de kerstmarkt in Alphen aan den Rijn, maar ondanks de extra sokken en de gluhwein, waren we versteend!
We hebben nog wat shirtjes in maat 62 en 68 in de shop gezet en wat zijn ze leuk!
Zo zijn ook de kleintjes klaar voor de kerst.
En omdat we graag willen uitdelen, houden we een kleine give-away.
Op de foto hierboven een leuk setje met 2 huisjes, 2 sterren en een hartje.
De gebruikelijke spelregels denk ik;
plaats een berichtje op je blog en/ of wordt volger!

5 opmerkingen:

  1. Hoi, ik doe graag mee en plaats een link op mijn beide blogs.
    Eigenlijk doe ik dus 2x mee, voor 2 blogs.
    ;-)
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Linkje gaan we voor zorgen want ik doe graag mee voor deze leuke give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n leuke dingen maak je! Ik doe graag mee aan je give-away. Linkje wordt geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk!! Heb net je blog gevonden, heel erg leuk!!! Ga je volgen hoor!! doe graag mee! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wat leuk :)
    Ik doe graag mee aan je Giveaway.
    Ik volg je nu en heb er ook een link naar gezet op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen