woensdag 15 december 2010

Rudolph!!

Mijn kinderen hebben a.s. donderdag avond kerstdiner op school.
Dat vinden ze helemaal geweldig, in hun mooie kleren en nette haren gaan
ze dan naar school. De sfeer is altijd ontzettend gezellig en alles ziet er even feestelijk uit.
Iedereen mag dan iets te eten meenemen voor ong. 8 kindjes. Maar dan is het natuurlijk
ook leuk als het eten er feestelijke uitziet.
Aangezien mijn Rudolph rendiertjes vorig jaar een groot succes waren
heb ik ze dit jaar weer gemaakt. (andere klas !)
Ik dacht misschien ook een ideetje voor andere mama's (of papa's):

Rudolph Rendiertjes met een Danoontjes neus!

Benodigheden:
-bruin karton
-zwarte stift
-schaar
- evt. lintje + belletje

* Je kunt ipv de oogjes te tekenen ook wiebeloogjes erop plakken
en op het danoontje plak ik vlak voor het uitdelen nog een zilver sterretje.

Hier vind je trouwens nog een leuk filmpje!

2 opmerkingen: