woensdag 23 februari 2011

Plan de campagne

Voor het pimpen van een MDF vorm, maakt niet uit of
het om kleine letters of een XXL boom gaat. Begin ik altijd
met een plan de campagne. Heerlijk om stofjes, behang,
verf enz. bij elkaar te zoeken en daar een mooie
compositie van te maken.Oeps... Nu klink ik wel erg als
een kunstenaar. Maar het helpt wel en het is ook een super
manier om je (potentiele) klant een beeld te geven van hoe het
gaat worden. Bij deze blog de foto's van hoe ik dat doe.
Ik had deze foto's net opgestuurd naar een klant ter beoordeling
en dacht..misschien wel leuk voor in de blog. Ik wordt in ieder
geval al blij van die mooie prints en kleurtjes bij elkaar.

1 opmerking:

  1. Leuk! een beginnetje maken vind ik altijd erg moeilijk. Kan me voorstellen dat dit heel goed werkt! ziet er leuk uit.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen