zondag 20 februari 2011

Werkelijk een feestje!!

Vorige week was een vriendinnetje van mijn zoon Bram jarig.
Minnouk werd al 6 jaar en ik mocht de kinderactiviteit op het partijtje verzorgen.
Heel eerlijk gezegd; best wel een beetje zenuwachtig.12 kinderen van ong. 6 jaar
waren mijn publiek! En je weet het; kinderen kunnen gewoon heel eerlijk en oprecht
zeggen wat ze ervan vinden.

Drie grote dozen met vogelhuisjes, verf, behangetjes, lint en vogeltjes achterin mijn
auto geladen. Toen ik aankwam waren de kinderen heerlijk aan het chillen
in de kamer. Dus ik had alle tijd om de spulletjes (met hulp van de mama
en nog een mama) klaar te zetten op de feestelijke tafels. Net bij de laatste
handeling werden ze wakker uit relax stand en waren ze allemaal enthousiast
over het feit dat ze vogelhuisjes mochten gaan schilderen en pimpen. Na een korte uitleg
gingen ze allemaal aan de slag en ik was blij dat ze allemaal geconcentreerd en vrolijk
bezig waren. Mijn stress verdween en ik kon genieten van de kunstwerken
die gemaakt werden. Verven, plakken en versieren met lint.
Als klap op de vuurpijl mocht iedereen een vogeltje uitzoeken voor in het huisje.
Ik kan zeggen :Het was werkelijk een feestje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten