donderdag 26 augustus 2010

second life


Zoals ik al eerder in de blog schreef had ik drie poppenwagentjes gekocht.
Dus nog twee blanco over !! Wat ga ik daarmee doen. Wat bij mij heel goed werkt is om de wagentjes gewoon midden in de woonkamer te zetten (met als klein nadeel dat mijn grote mannen toch opeens ook een racewagentje willen)
Elke dag zie ik dat wagentje staan en dan plots heb ik een nieuw ingeving.
Ik wil nog 1 jongens wagentje maken ; licht blauw met rode sterren (waarom van plan wisselen als het werkt!)
De andere wordt een echt zoet meisjes poppenwagentje; licht roze met een rood hart of bloemen. Dat laatste moet nog even bezinken.
Wat ik jullie nog niet had verteld is dat er in het wagentje een te lieve pop lag. Die helemaal verweerd en vies was. Gelukkig is hij met een beetje liefde en wasmiddel weer klaar voor zijn second life.
Is deze pop niet schattig, hij kijkt (het is een jongetje) echt ontdeugend.... of slaan mijn hormonen op hol en is het tijd voor een vierde ?

1 opmerking:

  1. Wat een schattig poppetje. Het lijk idd wat op een jochie!
    Ik ben benieuwd naard het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen