woensdag 18 augustus 2010

Wagentje van Simone



Helemaal blij kan ik worden in de kringloopwinkel, op de rommelmarkt, koninginnendag enz. Mijn hart begint sneller te kloppen en mijn ogen beginnen te stralen bij het zien van gebruikt houten speelgoed.
Zo was ik ook helemaal in mijn nopjes met de uitverkoop op het schoolplein van de basisschool van mijn kinderen. Het liefst had ik alles opgekocht maar ik moet mijn man ook nog een beetje te vriend houden.
Dus ik ging zo blij als een kind (mijn kinderen minder blij want die moesten met de poppenwagentjes over straat, totaal niet stoer natuurlijk als je bijna negen bent) naar huis met drie houten poppenwagentjes.
Het eerste poppenwagentjes was echter voor het verlaten van het schoolplein al verkocht aan Juf Jennifer voor haar zoontje. Nou ja poppenwagentje, het moest een stoere wagen worden voor de blokken van Jordi.
En voila, als dit geen stoere wagen is. Appeltjes groen, rode sterren en in het zilver zijn naam.
One down..two to go!!

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit zeg! Echt een stoere mannen wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Ik ben ook gek op houten speelgoed en vooral het voor een prikkie op te knappen!

    BeantwoordenVerwijderen