dinsdag 7 september 2010

Herfstdepressie !?


Ik heb nog steeds hoop op een paar mooie nazomerdagen. Maar we moeten eraan geloven; de R is weer in de maand.
Griep, virussen en depressies vanwege vallende blaadjes zitten weer in de lucht.
Ik weet er helaas alles van, volgens mij ben ik in het verkeerde land geboren.
We kunnen vluchten naar een ander land of er maar het beste van maken in ons eigen warme huis.
Wat kan ik doen aan mijn herfstdepressie (die dit jaar al in augustus begon): Openhaard aan, kopje thee met speculaasjes, jogging broek aan (natuurlijk niet naar het schoolplein!) en
een schildersdoek en een heleboel vrolijke kleurtjes verf en stof.
En mijn herfstdepressie verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik hoop dat het voor meer mensen werkt ?!

1 opmerking:

  1. Klopt...van dat prachtige schildersdoek krijg je absoluut geen depressie!

    BeantwoordenVerwijderen