donderdag 23 september 2010

Welkom Herfst!!





In mijn eerdere blog hebben jullie al kunnen lezen dat herfst niet mijn favoriete seizoen is.
Maar aangezien overwinteren geen optie is met schoolgaande kinderen, die ik niet langer dan toch uiterlijk 3 dagen kan missen.
Heb ik gekozen voor een nieuwe benadering van de herfst. In plaats van : "OOOh nee,nu is het herfst." Ga ik de herfst dit jaar omarmen.
Bij de Xenos kwam ik goed in de stemming, ze hadden allemaal leuke hebbedingetjes om de herfst in huis te halen.
Samen met de kinderen (nou ja, dat was de bedoeling met de kinderen, maar dan ben ik toch net iets te perfectionistisch en mogen ze uiteindelijk alleen maar toekijken.
Voel ik me daarna tenminste weer lekker schuldig.....want het gaat tenslotte toch om de lol. Maar ja, ik moet er wel naar kijken en wil er niet depressief van worden.)
heb ik dit schattige, iets wat kitsche herfststuk gemaakt. Zo op de foto zonder flits ziet het er helemaal lekker kneuterig uit.



Ik kwam ook nog deze schattige matruskha hangertjes tegen, aan beide kanten bewerkt.
Helemaal leuk, deze zien jullie binnenkort verwerkt in een nieuwe serie sleutelhangers.
Want de voorraad sleutelhangers is gekrompen en het maken van de sleutelhangers is een heerlijk werkje.

Of mijn nieuwe benadering van de herfst gaat werken??? Wordt vervolgd........

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk herfststukje is dat geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook helemaal niet van de herfst, dus ik hoop voor je dat deze oppepper werkt ;-)
    Geniet van de herst zou ik zeggen.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen