zaterdag 18 september 2010

shop update

Zo, alle spulletjes zijn weer terug in het atelier.
Tijd om de winkel weer eens goed aan te vullen.
We hebben een goede verkoop gehad, maar van sommige artikelen had ik toch iets meer verwacht.

Neem nou deze kindertassen;
Ik heb er niet een verkocht. Speciaal voor de jongens heb ik een hele serie gemaakt.
Speciaal voor alle moeders die wel een stoere tas willen, maar dan geen Cars of Diego.
In het verleden kregen we nog wel eens het commentaar dat er te weinig artikelen voor de kleine boys waren.
Maar nu heb ik een hele reeks jongenstassen en dan neem ik ze weer allemaal mee naar huis!!
Niet dat ik er nu mee blijf zitten, maar toch!
Alle ykke klantjes hebben toch iets unieks in handen, want ik hou er niet zo van om 2 keer precies hetzelfde te maken.
Een serie tassen is alleen maar leuk, als ze allemaal anders zijn.
Voor de (web) shop houders onder jullie:
Hoe pakken jullie dit aan, hoe zorg je dat je product met het idee erachter bij het juiste publiek terecht komt?
Ik lees graag jullie reacties!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten