zaterdag 27 november 2010

Boefje

Wat gebeurt er als je in de huiskamer je kerstspulletjes gaat fotograferen
en heel even iets uit je werkkamer gaat halen?
Juist. De jongste wil wel even een fotootje maken......
Toen ik terugkwam, had hij het toestel weer netjes uitgezet en neergelegd, dus ik had niets in de gaten, totdat ik mijn foto's op de computer ging bekijken!
34 Foto's !!!
Van de bank, tv, zichzelf.....
Ik had het kunnen weten. Iets met knopjes vindt hij ronduit onweerstaanbaar, zelfs als mama daar boos om wordt. Blijft echt anders na 2 meiden; zo'n ondeugende, ondernemende, maar o zo lieve boef!

1 opmerking:

  1. Als ik dit lees voel ik echt een schaterlach opkomen. Niet te geloven wat een aantrekkingskracht knopjes hebben op kinderen.
    Geloof me, dit is pas een (onschuldig) begin. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen