zondag 21 november 2010

Karins mini's

Bij mijn struintocht op Marktplaats kwam ik op een advertentie van Karin uit.
Karin verkoopt via MP nl. PIP studio behang en stoffen voor hobby doeleinden.
En aangezien ik helemaal verliefd ben op PIP kon ik het natuurlijk niet laten om
een mooi setje met 20 verschillende stukjes behang te kopen.
Na mijn mailtje op haar advertentie kwam een mailtje terug en ik stuurde weer en Karin weer terug.
Het was net of we een kopje koffie deden samen op de vrijdagochtend, heel gezellig en ook leerzaam,
tips en ervaringen uitgewisseld.Karin stuurde mij de link naar haar blog.
Ze heeft echt een hele mooie, leuke en persoonlijke blog. Karin maakt voor haar hobby en hele
mooie meubeltjes en woon accesoires maar dan miniatuur.Dus de gehele aankleding voor je poppenhuis.
Echt even kijken !! Mijn mond viel open, echt zo knap!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten