maandag 22 november 2010

Mijn ideale zondagochtend

Mijn ideale zondagochtend is uitslapen tot ongeveer een uurtje of negen.
Dan lekker ontbijten, en met lekker bedoel ik met de hele familie aan tafel.
Met croissantjes, een gekookt eitje, verse jus en lekker luxe broodbeleg.
Daarna gaat manlief twee uurtjes zwemmen met de kinderen.
En heeft mama het rijk alleen en kan ik gewoon doen waar ik behoefte aan heb!!
Bijvoorbeeld mij uitleven in de badkamer met een maskertje in bad een boek lezen.
Maar wat ik nog lekkerder vind. Is me terugtrekken op mijn hobby kamertje en iets nieuws maken.
Zo'n zondag ochtend had ik gister. Ik heb deze twee kettingen gemaakt en er nog een
leuk kado doosje bij gemaakt met een van mijn nieuwe pip behangetjes.
Klinkt misschien niet zo aardig dat ik mijn zondagochtend het liefst alleen doorbreng....
maar daarna ben ik dan ook helemaal klaar om de leuke moeder te zijn.
En heb ik samen met mijn dochter geduldig de nieuwe puzzel van 1000 stukjes in elkaar
gezet (BEDANKT SINT) en daarna aan een surprise geknutseld met mijn zoon.
Herkent iemand dit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten